RE: Převodník RS485/optika

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Září 20 15:37:20 CEST 2023

Petře tak rád bych se toho zbavil, ale jsem rád, že mi to nejde do čínského.
Mažu cookies, přepínám nastavení a cokoliv a ten debil vždy skončí u vi.
ali....

Fakt za to nemůžu na účtu nastaveno Angličtina/USD, ale je to marný je to
marný......

Zdeněk Aster
---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 20. 9. 2023 14:43:36
Předmět: RE: Převodník RS485/optika
"

Proč všichni používáte vietnamský AliExpress? 😊

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz/), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz/)

Petr Zahradník, Computer Laboratory