Re: Převodník RS485/optika

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 20 13:51:35 CEST 2023

Jenomže Jirko dnes je velmi slušná kvalita i v low cost segmentu. Příklad
třeba takový Cisco. To je pořád  sakra drahý, na trhu je dnes hodně
levnějších  alternativ. A zákazník to pochopil a nechce drahý věci ani pro
profi použití. Zjistil, že ta levná alternativa je minimálně stejně
spolehlivá a může mít klidně díky ceně jeden kousek na skladě, nebo rovnou
v racku.