Re: Převodník RS485/optika

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Září 20 03:20:59 CEST 2023

Ač už nejsem v oboru moc aktivní tak tady se beru za Petra Zahradníka.
Jestli chceme kvalitu a vydělali jsme si na ní tak si jí zaplaťme.
Časy kdy jsem seděl za stolem s pájkou v ruce jsou ty tam a pryč.
Mne se to dnes nevyplatí.
Moji zákazníci jsou již jen pár VIP tedy kromě výprodeje hardware za pár
kaček.
Hezký den, Jindra Polívka