Re: Převodník RS485/optika

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Září 19 18:31:26 CEST 2023

Zdravím,

cena se odvíjí asi od toho, že je to velká specialita. Převádět RS485 na
optiku je nutné jen málokdy. Když jste zde převodník poptával, díval jsem
se i k mým oblíbeným dodavatelům převodníků (Anybus a ADF), kteží převádějí
"vše na vše" a tohle jsem nenašel.

Ještě bych ale mírnil Vaše povzdechy na "zastaralou RS485". Velmi často se
nám stává, že navrhujeme nějaké měřicí zařízení a zákazník přemýšlí: "A co
když budu ještě chtít měřit tohle a nebo tohle?" Takže to skoro vždy skončí
rezervním vstupem 4-20mA a RS485.

Protože když hledáte nějaké čidlo (třeba mě dosud zcela neznámé veličiny, a
že jich je), tak ho najdete s výstupem 4-20mA. A pokud chce být výrobce
čidla fakt hodně moderní a digitální, tak má i verzi s MODBUS RTU, tedy
RS485.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby