Re: Převodník RS485/optika

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 19 15:52:32 CEST 2023

K Vám jsem šel coby k osvědčenému dodavateli jako k prvnímu.
Koukám na to říkám si: oni se snad zbláznili. ;-)
Tak jsem prolustroval internet a závěr byl: všichni se snad zbláznili.

Myslím, že to není jen obecný povzdech nad drahotou.
Za takové peníze, za kolik se to obecně prodává (tedy kolem 10 tis. bez DPH)
se dneska dá koupit celý počítač s mocGHz procesorem a mocGB paměti.
A to je přece jenom nesrovnatelné množství nesrovnatelně vyspělejší
elektroniky,
než těch pár jednoduchých součástek, které budou v tom převodníku.

No nic. Zákazník dostal nabídku. A zřejmě to na tom dojede.
Chtěl komerční řešení, dostal nabídku komerčního řešení.

Každopádně je to slušná antikoncepce proti používání "starého" řešení na
bázi RS485.
Raději připlatit tisícovku za zařízení s Ethernetem, a pak mít převodník
za pětistovku.

Díky.
PL