Re: Převodník RS485/optika

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Září 19 14:34:48 CEST 2023

Zdravím,

máme v sortimentu 3 typy, ale ceny jsou takové, jak uvádíte:
https://papouch.com/fostcdr-prodlouzeni-seriove-linky-rs232-485-422-po-optickem-vlakne-p2049/
.

Pro konferující sleva 10%, možnost zapůjčit k vyzkoušení, máme to skladem,
vlídné zacházení, ale nijak levné to není.

Pěkné je, že tenhle převodník umí simulovat RS485 tak, že když je více
zařízení, všichni slyší všechno, jako by byli na jednom metalickém kabelu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby