ceckovy kviz 2 (hardcore)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 8 15:25:40 CEST 2023

No to je taková zajímavá věc, že open source projekty jsou hodně často
mnohem pomalejší než výplody zlých korporátů:-)

Takový .NET je hrozný monstrum, ale v něm psanej MS Office funguje
rychle, i když se rozhodnu Excel použít k zobrazení grafu na 100 tisíc
bodů. Naproti tomu Open Office je v Javě, asi kvůli multiplatformnosti a
graf funkce je problém snad i na pár set bodů.

PH