<stdbool.h>/C23 bool/true/false; was: goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 8 13:22:25 CEST 2023

Kedysi bol nepriestrelny argument, ze VS2005 bola posledna verzia, pre
ktoru exituju platform tools na vyvoj pod WinCE5 aj CE6. Teraz sa pre
WinCE u nas uz nic nevyvija a ani neudrziava, ziaden zakaznik uz
nepouziva zariadenia (spravidla handheldy) s CE. Iny dovod na
zotrvavanie na 2005 nikdy nebol. No mame povedzme kolegov, ktori trvaju
na zachovani 2005, hoci zo zdrojakov sme uz aj vyhadzovali kusy kodu v
podmienenych blokoch _WIN_CE_PLATFORM_.
Zase nie je to ciernobiele, niekde sme 2005 konfiguracie vyhadzali, kde
sme si to obhajili. A nove moduly uz v 2005 nerobi vobec nikto.

miro