<stdbool.h>/C23 bool/true/false; was: goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 8 13:14:28 CEST 2023

Historicko-organizacne dovody *su* dobre dovody.

Aj ked som napriklad bol pisal ze pouzivam One True Style, ak by nejaky
klient trval na tom BSD ci ktory to je ten najbeznejsi, alebo na
akomkolevek inom, tak sa samozrejme prisposobim (teda, pokusim sa... zvyk
zelezna kosela).

wek