goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 8 08:19:18 CEST 2023

Precitam.

Presne taketo do{}while(0); pouziva jeden kolega aj na miestach niekde v
strede funkcie na osetrenie 2-3 ifov. Ked po nom citam kod, vzdy ma
stoji cas prist na to, naco do<> tam potrebuje cyklus?! Kym pochopim, ze
na konci je while(0). Mne sa to skratka nepaci - pouzivat konstrukciu
cyklu tam, kde nepatri.

miro