goto considered harmful; was: ceckovy kviz 2 (hardcore)

Čtvrtek Září 7 22:28:24 CEST 2023

Zajimava konstrukce. Misra proti tomu nic nema?
Ja teda pro sekvence, kde je vice kroku s moznosti chyby, radsi pouzivam
funkci a  return v pripade selhani. Problem je s uklidem, aby to bylo
nejak centralni, ale da se, kdyz se spravne inicializuji ruzne pointry a
handle.