cplusplus dedeni

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Září 7 20:43:24 CEST 2023

Asi jste si udělal nesprávnou představu o tom jak dědičnost v C++
funguje. Lepší by bylo trochu vysvětlit jaký problém tím chcete řešit.
Není příliš obvyklé vytvářet instanci bázové třídy. I když i to může být
někdy užitečné, těžko říct. Problém může být i to, že spousta lidí
používá z lenosti dědičnost i tam, kde stačí kompozice a to zhoršuje
čitelnost kódu.

Mrazík