ceckovy kviz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 6 21:38:06 CEST 2023

Myslím, že jde o to, jak má člověk nastaveno samohodnocení.
Jestli na svém interním žebříčku postoupím výše pokud napíšu fakt
prďáckou konstrukci, kterou nikdo jiný napsat neumí.
Nebo jestli naopak postoupím tehdy, pokud napíšu program, který je
každému jasný na první pohled.

a=i--;
a=--i;

je jistě správně.
Ale pokud napíšu
a=i;
i--;

i--;
a=i;

tak je to stejné, a zřejmě i kompilátor to přeloží stejně nebo skoro stejně.

A otázka:
Který z těch zápisů je na první pohled jasnější, a kde spíš neudělám
chybu? Ne v okamžiku, kdy se soustředím na kvíz, ale kdy jsem unavený a
mám vytahané očí čuměním 10 hodin na monitor.
Který zápis bude pochopitelnější kolegovi, který sice programuje PLC,
ale C viděl jen z rychlíku?

PL