ceckovy kviz

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Září 6 21:22:08 CEST 2023

[OT]
Jazykově správná odpověď je, že podmínka se vyhodnocuje po dekrementu
"i", protože v případě, že by se měla vyhodnocovat před dekrementem, byl
by zápis "--i"
[/OT]

Protože pochopitelně i tohle je správný zápis:
a=i--;
a=--i;
a kupodivu "a" se bude lišit.

... a doufám, že jsem to nenapsal obráceně...