OT mat rad ci nemat rad, was: preklad arduina, was: ceckovy kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 6 18:03:14 CEST 2023

[preposielam]

Ahojte,

viete, myslim si, ze zabudate na jeden detail a to je to, ze starnete a
pomaly nestihate a bude mat problemy s ocami a pomalym myslenim... A
jedneho dna skonstatujete, ze vlak uz odisiel a neda sa do neho uz
naskocit... Darmo to treba prenechat o 20 rokov mladsim a namiesto skusania
a vymyslania robit nieco prakticke, povedzme s tym blbym C, ktore mate
mimochodom uz za roky praxe nacvicene a vychytane do posledneho detailu.
Ano tiez som mal obdobie, ked som pozeral ako kompilator preklada do
asembleru a ako ho donutit vygenerovat najkratsi kod. A potom pride nova
verzia kompilatora...

Ako chcem povedat len tolko, ze cas sa da vyuzit aj inak, teda
rozumnejsim sposobom ako analyzou pochybnych zapisov kodu alebo
nadavanim na ten ci onen programovaci jazyk. Teda pokial nadavanie nie je
sucastou relaxu a oddychu.

A.