Re: [OT] Požár domácí baterky a bateriová chemie

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Září 4 21:08:08 CEST 2023

Panel nechytí, dá se zahřívat zpětným proudem (v zimě kvůli sněhu) ale
musí to umět měnič.

To co chytá jako první jsou dráty od panelu.

ad tigo - všechno je o ceně, už jsem to tu psal, vztah cena a ekologie,
platí to i o energii ale tam je přímá úměra...

Já nevím za kolik se to tigo prodává, ale nekoupil bych to za víc než
200Kč. Pokud ale je část pole panelů proměnlivě zakrytá, pak to možná
význam má = kalkulačka a spočítat numericky.