Re: [OT] Požár domácí baterky a bateriová chemie

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Září 4 20:50:02 CEST 2023

ničím, nechat vyhořet, je to jak výbušnina.

Excitace zkratovým proudem

dlouhodobým nabíjením na horní limit se tam vytváří čisté litium jako
želé, nedá se to dostat zpátky. Pak se to při nabíjení jenom zahřívá
místo aby se to ochlazovalo, no a to už je nakročeno nezvratně směr
ohňostroj. Jako ne ten okamžik, ale článek.