Re: Kombinování Li-ion a LiFePO?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Září 4 20:15:55 CEST 2023

A updatovalsisi cenu za kilák toho svýho původního výpočtu?

Já jenom že cena a ekologičnost výrobku mají nepřímou úměrnost. Ale to
se na školách neučí, to říkají za zavřenými dveřmi bankéři.

Co sem tady říkal už Xx. Baterka <50% nesmí zmrznout, baterka se musí
nabíjet teplá, no a pak se divíš, že netáhne?

Udělej si na záda takový čundrácký tele, kde budeš mít vypolstrovaný
lifepo baterky a doma to pověsíš na hřebík, aby byly svisle.