baterie v Nokia 4.2

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 4 10:23:31 CEST 2023

Nevím jistě v případě toho zmíněného telefonu, ale vypadá to na LiHv
baterii..

https://www.grepow.com/blog/what-is-a-lithium-ion-polymer-high-voltage-lihv-battery.html

Měl jsem ji také v jednom zařízení a to napětí mě znervózňovalo. Ale je to
v pořádku...viz. odkaz. Na bateriibývá potisk co uvádí tyhle větší provozní
napěti. Ve vašem případě bych tipoval na znatelný úbytek kapacity.