Re: OT: výrobní EAN a spotové ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 3 16:30:24 CEST 2023

To je divné.
Mně od EGD přišel druhý EAN hned při schválení žádosti o stavbu.
Ale jsou to 2 různá čísla, což mi přijde logické.

S odběratelem na spotu neporadím.
Snad jen reference z praxe: kamarádi používá Tedom a jsou spokojení.
Chci tam jít taky, až budu mít co prodávat.
A chci k nim jít i jako odběratel. Mají měsíční výpovědní lhůtu, což se
mi líbí.

PL