OT: výrobní EAN a spotové ceny

Neděle Září 3 14:43:49 CEST 2023

Dobrý den,

včera jsem se zaregistroval na ČEZ distribuce a požádal jsem o EAN na
výrobu energie. Okamžitě mi přišel excelovský soubor, kde jsou všechny
nacionále jako adresa, číslo elektroměru a je tam zvlášť EAN pro
spotřebu a druhý se stejným číslem pro výrobu. S tím, že platit ten
druhý začne až po provedené registraci. Jenže jsem k tomu nedostal žádné
další informace. Ta registrace proběhne sama, nebo okolo toho mám něco
dělat? Jak dlouho to může trvat?

Ohledně dodavatelů se spotovými cenami - moc se mi toho vygůglit
nepovedlo. Spousta dodavatelů nabízí dodávku energie za spotové ceny,
ale už málo jich zmiňuje, že taky energii vykupují. Našel jsem, že Tedom
by měl být o něco lepší než Bezdodavatel. Bohužel teď zase to srovnání
nemohu najít. Ale to srovnání taky může být staré.

Doporučíte mi někoho, kde to vychází nejlíp? Nebo aspoň kde bych měl hledat?

Anděl