Re: [OT] Požár domácí baterky a bateriová chemie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 2 15:18:44 CEST 2023

Na kterých fotkách, prosím?
A jaký fireball? Tím je myšleno kouřové čidlo polokulového tvaru?

Samozřejmě každé čidlo lepší než nic. Aby aspoň osazenstvo domu stačilo
třeba v noci utéct.
Skoro si ale myslím, že detekovat kouř už je dost pozdě. Že to chce
nějaký "systém včasného varování".

Proto jsem si třeba koupil na panely optimizéry, které vyhodnocují výkon
každého panelu zvlášť.
A doufám že, by tam byl vidět už nějaký začínající problém.
Takže věřím a doufám, že proti případnému požáru panelů nebo kabeláže na
střeše jsem udělal co jsem mohl.
Kromě toho si tam občas udělám výlet s termokamerou.

Na baterky by to chtělo něco takového jako tady psali pánové pavelPP a
Pavel Urbančík.
Tedy hlídat teplotu baterek v mnoha místech (ideálně každý článek) a
taky dostávat diagnostické informace od BMS.

Díky všem za informace a tipy jak to děláte nebo nad čím uvažujete.

PL