zdroj 12V

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Říjen 27 23:05:39 CEST 2023

Já na LED pásky používám starší trafa "do zásuvky" z vyřazených wifin,
routerů atd. Občas odejde tak ho nahradím dalším. Ale neběží mi v kuse.
Když jsem jednou koupil z ALI 12V zdroj (takový "jezevčík" urceny pro LED,
tedy to psal prodejce) tak přesto, že měl deklarovaný nějaký výstupní proud
tak spolehlivě běžel na poloviční. Na vyšší se po nějaké době vypínal.