problem s RP2040 (raspberry pico)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 26 16:32:22 CEST 2023

>Jedno z pravidiel viery, ktore som hlasal pred cca 25 rokmi na takych
>seminaroch bolo, ze kazdy mikropocitacovy system, teda kazdy
>RESET-vstup ma mat poriadny RESETovaci obvod. Ja som sa tiez popalil
>osobne, ale az po siedmych rokoch, ked vyschli elyty na zdroji...

Ano, taketo nieco by som aj ja napisal. Vlastne, co to trepem, som napisal
http://www.efton.sk/misc/reset.pdf :-)

Ale medzitym preslo tych 25 rokov a aj ked pomaly, napokon sa vyrobcovia
mcu naucili, ze ten reset maju mat zabudovany a slusny, v neposlednom rade
aj kvoli tomu, ze napajacie zdroje su dnes neslusne (tusim na to prave
robis :-) ).

Dnesne mcu reset skutocne mavaju zabudovany a celkom slusny; inkriminovany
RP2040 osobne nepoznam ale nepochybujem, ze to tak je.

wek