problem s RP2040 (raspberry pico)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 26 16:28:30 CEST 2023

[preposielam]

Ahojte,

Na Run nemate pullup.

Global asynchronous reset pin. Reset when driven low, run when driven
high. If no external reset is required, this pin can be tied directly to
IOVDD.

Jedno z pravidiel viery, ktore som hlasal pred cca 25 rokmi na takych
seminaroch bolo, ze kazdy mikropocitacovy system, teda kazdy
RESET-vstup ma mat poriadny RESETovaci obvod. Ja som sa tiez popalil
osobne, ale az po siedmych rokoch, ked vyschli elyty na zdroji...

hodiny jsou cca 30 MHz, koukal jsem osciloskopem, což sedí s datasheetem

Dalsie pravidlo viery, nie hodinovy signal ale strmost hran je
smerodatna... Tak zoberte najlepsi scope aky mate v labaku a pozrite,
ci Vam tie signaly toho SPI nezakmitavaju na hranach. A to jak na
pamati, tak na mcu.

---

Viete, ale Vy v tom systeme mate viacej procesorov... S tym, ste sa
velmi nepochvalili. A kedze Vy navrhujete toho dost vela, mali by ste
si napisat na vykres aspon A3 nieco ako "Pravidla viery - alebo navrh
mikropocitacovych systemov" a dat si to zaramovat a zavesit na stenu v
labaku. Tych pravidiel je trochu viacej a verim, ze urcite ich vsetky
dobre ovladate.

Inak myslim si, ze to bude problem napajacieho zdroja, ked v tom uz
mate wifi... Skuste pridat par esr-elytov na zdroj ako +5V tak aj
+3,3V.

A.