Re: OT Bezdušové pneumatiky

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Pondělí Říjen 23 08:48:26 CEST 2023

Ahoj,

  Já jsem tam jenom zkoušel obout místo 8.5" plášťů 10". Mám plastové
montpáky z Ali, abych nezničil ráfek. Kupodivu jsou docela pevné, a šlo
to s nima jak zout, tak obout. Sundat ty 8.5" docela šlo, obout a zout
(když jsem zjistil, že se mi nevejdou do vidlice) ty 10" šlo skoro
rukou, ale dostat tam zpátky ty 8.5" šlo hodně špatně.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Pavel Hudeček: