<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body smarttemplateinserted="true">
    <div id="smartTemplate4-template">Ahoj,<br>
      <br>
       Já jsem tam jenom zkoušel obout místo 8.5" plášťů 10". Mám
      plastové montpáky z Ali, abych nezničil ráfek. Kupodivu jsou
      docela pevné, a šlo to s nima jak zout, tak obout. Sundat ty 8.5"
      docela šlo, obout a zout (když jsem zjistil, že se mi nevejdou do
      vidlice) ty 10" šlo skoro rukou, ale dostat tam zpátky ty 8.5" šlo
      hodně špatně.<br>
      <br>
      --<br>
      Aleš Filip<br>
      <i><a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></i></div>
    <div id="smartTemplate4-quoteHeader"><br>
      Původní zpráva od Pavel Hudeček:</div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:5840a962-68f1-46a3-9fea-e971c258c174@seznam.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      Pracnost manipulace s pláštěm je, zdá se, u každého jiná. Ten
      původní, 10x2,125 šel sundat celkem snadno a nandat rukou. Druhej,
      10x2,5 šel o dost hůř, už to chtělo dva šroubováky na cestu k duši
      a zamáčknout rukou zpět šlo hodně těžko. No a ten třetí, co je zas
      původní velikost, ale bezdušovej, ten potřebuje dva velký
      šroubováky i k nandání.<br>
      <br>
      Jo a samozřejmě, základ je nesnažit se dobývat do pláště na
      sundaném kole. Dokud je kolo spojený s těžkou koloběžkou, jsou
      tyhle fyzicky náročnější kroky daleko snazší.<br>
      <br>
      PH<br>
      <br>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 22.10.2023 v 14:30 Ales Filip
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
cite="mid:18b575d4038.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
        <meta http-equiv="content-type"
          content="text/html; charset=UTF-8">
        <div dir="auto">
          <div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;">
            <div dir="auto"> Dobrý den,
              <div dir="auto"><br>
              </div>
              <div dir="auto"><br>
              </div>
            </div>
          </div>
          <div dir="auto">Plášť na mojí xiaomi stojí asi 200Kč, tak to
            neřeším, a když se prodře, tak se ho ani nebudu nijak
            pokoušet opravovat. Spreje existujou, jednou jsem viděl v
            pneuservisu jak sundali plášť z kola u auta "opravený" tím
            sprejem. Vypadá to uvnitř jako bys tam nastříkal montážní
            pěnu.  Chvíli nadávali, že by bylo lepší plášť vyměnit,  a
            já se ani nedivím,  že se jim do toho nechtělo.  Říkali, že
            se to dá odstranit vodou, ale trvá to strašně dlouho. Jak to
            dopadlo nevím,  musel jsem odjet.</div>
          <div dir="auto">Je fakt, že na koloběžce měnit duši někde v
            terénu je nesmysl. Dá to dost práce i v dílně na stole.
            Sundat to ještě jde, ale narvat tam zpátky 8.5" plášť je
            porod. 10" se obouval daleko lépe. </div>
          <div dir="auto">Ventilek se musí převrtat, protože ten
            bezdušový má takovou gumovou těsnící patku, kterou musíš do
            té díry narvat.</div>
          <div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;">
            <div dir="auto"><br>
            </div>
            <div dir="auto">
              <div dir="auto"><br>
              </div>
              <div dir="auto">S pozdravem,</div>
              <div dir="auto">-- </div>
              <div dir="auto"> Ales Filip</div>
              <div dir="auto"> Kutna Hora</div>
              <div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
                  href="http://xanadu.khnet.info/"
                  style="font-size: 12pt;" moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
            </div>
          </div>
          <div dir="auto"><br>
          </div>
          <div id="aqm-original" style="color: black;">
            <!-- body start -->
            <div class="aqm-original-body">
              <div style="color: black;">
                <p
style="color: black; font-size: 10pt; font-family: sans-serif; margin: 8pt 0;">Dne
                  21. října 2023 23:30:03 Pavel Hudeček <a
                    class="moz-txt-link-rfc2396E"
                    href="mailto:edizon@seznam.cz"
                    moz-do-not-send="true"><edizon@seznam.cz></a>
                  napsal:</p>
                <blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
                  No, ráfek už je trochu (dost) poškrábanej, tak
                  předpokládám, že těma škrábancema by to unikalo, tak
                  mě napadlo lepit. A jak jsem se tu dozvěděl, tak jsou
                  na to nějaký tmely.<br>
                  <br>
                  Převrtání je ale blbý, to by byla jednosměrná cesta,
                  to si budu muset ještě rozmyslet.<br>
                  <br>
                  Duše ovšem pokud možno lepím. Jde to i bez sundání
                  kola a to je zásadní výhoda:-)<br>
                  To motorový kolo nerad sundavám, je to pracný a musí
                  se dávat pozor na kabel. A na předním mám pořád
                  původní duši i plášť, jenom jsem jednou trochu
                  dofukoval v zimě.<br>
                  Na tom zadním mi to s prvníma dvěma pláštěma vycházelo
                  tak, že není potřeba nic řešit asi 2000 km a pak se
                  začnou v duších dělat díry pořád dokola. Nepomůže ani
                  sundat plášť a důkladně vyčistit. Teď bylo zajímavý,
                  že ty díry se dělaly na boku a vlastně celý boky duše
                  byly nějaký odřený.<br>
                  <br>
                  Měl jsem za to, že bezdušový když píchnou, tak se
                  zalepí nějakým sprejem. Nebo ne?<br>
                  <br>
                  PH<br>
                  <br>
                  <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 22:11
                    Ales Filip napsal(a):<br>
                  </div>
                  <blockquote type="cite"
cite="mid:18b53dd0a88.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
                    <div dir="auto">
                      <div dir="auto" style="color: black;">
                        <div dir="auto"> Dobrý den,
                          <div dir="auto"><br>
                          </div>
                          <div dir="auto"><br>
                          </div>
                        </div>
                      </div>
                      <div dir="auto">Ano, díra pro ventilek se převrtá
                        na větší průměr,  a vsadí se tam ventilek. Plášť
                        není potřeba nijak lepit, měl by tesnit stejně
                        jako plášť na autě.</div>
                      <div dir="auto">Ale reálně nevidím žádnou výhodu.
                        Když píchnu, tak vyměním duši, (většinou to
                        nestojí za to to lepit, v číně stojí pár korun),
                        a jezdím dál.  Když píchnete bezdušový plášť, 
                        tak ho buď budete muset opravit, nebo tam dát
                        duši.  Ale vzhledem ke zvětšené díře v ráfku se
                        vám brzo urve. ;-)</div>
                      <div dir="auto" style="color: black;">
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                        <div dir="auto">
                          <div dir="auto"><br>
                          </div>
                          <div dir="auto">S pozdravem,</div>
                          <div dir="auto">-- </div>
                          <div dir="auto"> Ales Filip</div>
                          <div dir="auto"> Kutna Hora</div>
                          <div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
                              href="http://xanadu.khnet.info/"
                              style="font-size: 12pt;"
                              moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
                        </div>
                      </div>
                      <div dir="auto"><br>
                      </div>
                      <div style="color: black;">
                        <div dir="auto">Dne 21. října 2023 20:24:45
                          Pavel Hudeček <a
                            class="moz-txt-link-rfc2396E"
                            href="mailto:edizon@seznam.cz"
                            moz-do-not-send="true"><edizon@seznam.cz></a>
                          napsal:</div>
                        <div><br>
                        </div>
                        <blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
                          <div dir="auto">Dobrý den všem,</div>
                          <div dir="auto">Při výměně pláště jsem si
                            všimnul, že je na něm napsáno "tubeless". </div>
                          <div dir="auto">Takže by asi měl bejt pro
                            bezdušové využití. Teď v něm teda mám duši, </div>
                          <div dir="auto">ale říkal jsem si, že až bude
                            děravá, tak že bych přešel na bezdušové </div>
                          <div dir="auto">použití toho pláště:-)</div>
                          <div dir="auto"><br>
                          </div>
                          <div dir="auto">Když jsem gůglil označení
                            "ht001-05 tubeless" co je tam napsaný, tak </div>
                          <div dir="auto">jsem nic použitelného nenašel.
                            A na "10x2.125 tubeless" zas samý plný a </div>
                          <div dir="auto">k tomu kupodivu i link kde
                            jsem ji koupil:</div>
                          <div dir="auto"><a
                              class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125"
                              moz-do-not-send="true">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a></div>
                          <div dir="auto">Ale tam nic o bezdušovosti
                            nepíšou.</div>
                          <div dir="auto"><br>
                          </div>
                          <div dir="auto">Takže otázka je, jak se to
                            bezdušově používá?</div>
                          <div dir="auto"><br>
                          </div>
                          <div dir="auto">To se ten plášť nějakým
                            lepidlem přilepí na ráfek a do díry dá
                            nějakej </div>
                          <div dir="auto">ventilek se špuntíkem co tam
                            pasuje?</div>
                        </blockquote>
                      </div>
                    </div>
                  </blockquote>
                </blockquote>
              </div>
            </div>
          </div>
        </div>
      </blockquote>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>