<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body smarttemplateinserted="true">
<div id="smartTemplate4-template">Ahoj,<br>
<br>
Já jsem tam jenom zkoušel obout místo 8.5" plášťů 10". Mám
plastové montpáky z Ali, abych nezničil ráfek. Kupodivu jsou
docela pevné, a šlo to s nima jak zout, tak obout. Sundat ty 8.5"
docela šlo, obout a zout (když jsem zjistil, že se mi nevejdou do
vidlice) ty 10" šlo skoro rukou, ale dostat tam zpátky ty 8.5" šlo
hodně špatně.<br>
<br>
--<br>
Aleš Filip<br>
<i><a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></i></div>
<div id="smartTemplate4-quoteHeader"><br>
Původní zpráva od Pavel Hudeček:</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:5840a962-68f1-46a3-9fea-e971c258c174@seznam.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
Pracnost manipulace s pláštěm je, zdá se, u každého jiná. Ten
původní, 10x2,125 šel sundat celkem snadno a nandat rukou. Druhej,
10x2,5 šel o dost hůř, už to chtělo dva šroubováky na cestu k duši
a zamáčknout rukou zpět šlo hodně těžko. No a ten třetí, co je zas
původní velikost, ale bezdušovej, ten potřebuje dva velký
šroubováky i k nandání.<br>
<br>
Jo a samozřejmě, základ je nesnažit se dobývat do pláště na
sundaném kole. Dokud je kolo spojený s těžkou koloběžkou, jsou
tyhle fyzicky náročnější kroky daleko snazší.<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 22.10.2023 v 14:30 Ales Filip
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:18b575d4038.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
<meta http-equiv="content-type"
content="text/html; charset=UTF-8">
<div dir="auto">
<div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;">
<div dir="auto"> Dobrý den,
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
</div>
</div>
<div dir="auto">Plášť na mojí xiaomi stojí asi 200Kč, tak to
neřeším, a když se prodře, tak se ho ani nebudu nijak
pokoušet opravovat. Spreje existujou, jednou jsem viděl v
pneuservisu jak sundali plášť z kola u auta "opravený" tím
sprejem. Vypadá to uvnitř jako bys tam nastříkal montážní
pěnu. Chvíli nadávali, že by bylo lepší plášť vyměnit, a
já se ani nedivím, že se jim do toho nechtělo. Říkali, že
se to dá odstranit vodou, ale trvá to strašně dlouho. Jak to
dopadlo nevím, musel jsem odjet.</div>
<div dir="auto">Je fakt, že na koloběžce měnit duši někde v
terénu je nesmysl. Dá to dost práce i v dílně na stole.
Sundat to ještě jde, ale narvat tam zpátky 8.5" plášť je
porod. 10" se obouval daleko lépe. </div>
<div dir="auto">Ventilek se musí převrtat, protože ten
bezdušový má takovou gumovou těsnící patku, kterou musíš do
té díry narvat.</div>
<div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;">
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">S pozdravem,</div>
<div dir="auto">-- </div>
<div dir="auto"> Ales Filip</div>
<div dir="auto"> Kutna Hora</div>
<div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
href="http://xanadu.khnet.info/"
style="font-size: 12pt;" moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
</div>
</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div id="aqm-original" style="color: black;">
<!-- body start -->
<div class="aqm-original-body">
<div style="color: black;">
<p
style="color: black; font-size: 10pt; font-family: sans-serif; margin: 8pt 0;">Dne
21. října 2023 23:30:03 Pavel Hudeček <a
class="moz-txt-link-rfc2396E"
href="mailto:edizon@seznam.cz"
moz-do-not-send="true"><edizon@seznam.cz></a>
napsal:</p>
<blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
No, ráfek už je trochu (dost) poškrábanej, tak
předpokládám, že těma škrábancema by to unikalo, tak
mě napadlo lepit. A jak jsem se tu dozvěděl, tak jsou
na to nějaký tmely.<br>
<br>
Převrtání je ale blbý, to by byla jednosměrná cesta,
to si budu muset ještě rozmyslet.<br>
<br>
Duše ovšem pokud možno lepím. Jde to i bez sundání
kola a to je zásadní výhoda:-)<br>
To motorový kolo nerad sundavám, je to pracný a musí
se dávat pozor na kabel. A na předním mám pořád
původní duši i plášť, jenom jsem jednou trochu
dofukoval v zimě.<br>
Na tom zadním mi to s prvníma dvěma pláštěma vycházelo
tak, že není potřeba nic řešit asi 2000 km a pak se
začnou v duších dělat díry pořád dokola. Nepomůže ani
sundat plášť a důkladně vyčistit. Teď bylo zajímavý,
že ty díry se dělaly na boku a vlastně celý boky duše
byly nějaký odřený.<br>
<br>
Měl jsem za to, že bezdušový když píchnou, tak se
zalepí nějakým sprejem. Nebo ne?<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 22:11
Ales Filip napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:18b53dd0a88.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
<div dir="auto">
<div dir="auto" style="color: black;">
<div dir="auto"> Dobrý den,
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
</div>
</div>
<div dir="auto">Ano, díra pro ventilek se převrtá
na větší průměr, a vsadí se tam ventilek. Plášť
není potřeba nijak lepit, měl by tesnit stejně
jako plášť na autě.</div>
<div dir="auto">Ale reálně nevidím žádnou výhodu.
Když píchnu, tak vyměním duši, (většinou to
nestojí za to to lepit, v číně stojí pár korun),
a jezdím dál. Když píchnete bezdušový plášť,
tak ho buď budete muset opravit, nebo tam dát
duši. Ale vzhledem ke zvětšené díře v ráfku se
vám brzo urve. ;-)</div>
<div dir="auto" style="color: black;">
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">S pozdravem,</div>
<div dir="auto">-- </div>
<div dir="auto"> Ales Filip</div>
<div dir="auto"> Kutna Hora</div>
<div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
href="http://xanadu.khnet.info/"
style="font-size: 12pt;"
moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
</div>
</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div style="color: black;">
<div dir="auto">Dne 21. října 2023 20:24:45
Pavel Hudeček <a
class="moz-txt-link-rfc2396E"
href="mailto:edizon@seznam.cz"
moz-do-not-send="true"><edizon@seznam.cz></a>
napsal:</div>
<div><br>
</div>
<blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
<div dir="auto">Dobrý den všem,</div>
<div dir="auto">Při výměně pláště jsem si
všimnul, že je na něm napsáno "tubeless". </div>
<div dir="auto">Takže by asi měl bejt pro
bezdušové využití. Teď v něm teda mám duši, </div>
<div dir="auto">ale říkal jsem si, že až bude
děravá, tak že bych přešel na bezdušové </div>
<div dir="auto">použití toho pláště:-)</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">Když jsem gůglil označení
"ht001-05 tubeless" co je tam napsaný, tak </div>
<div dir="auto">jsem nic použitelného nenašel.
A na "10x2.125 tubeless" zas samý plný a </div>
<div dir="auto">k tomu kupodivu i link kde
jsem ji koupil:</div>
<div dir="auto"><a
class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125"
moz-do-not-send="true">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a></div>
<div dir="auto">Ale tam nic o bezdušovosti
nepíšou.</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">Takže otázka je, jak se to
bezdušově používá?</div>
<div dir="auto"><br>
</div>
<div dir="auto">To se ten plášť nějakým
lepidlem přilepí na ráfek a do díry dá
nějakej </div>
<div dir="auto">ventilek se špuntíkem co tam
pasuje?</div>
</blockquote>
</div>
</div>
</blockquote>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>