Re: OT Bezdušové pneumatiky

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Neděle Říjen 22 14:30:11 CEST 2023

Dobrý den,

Plášť na mojí xiaomi stojí asi 200Kč, tak to neřeším, a když se prodře, tak
se ho ani nebudu nijak pokoušet opravovat. Spreje existujou, jednou jsem
viděl v pneuservisu jak sundali plášť z kola u auta "opravený" tím sprejem.
Vypadá to uvnitř jako bys tam nastříkal montážní pěnu.  Chvíli nadávali, že
by bylo lepší plášť vyměnit,  a já se ani nedivím,  že se jim do toho
nechtělo.  Říkali, že se to dá odstranit vodou, ale trvá to strašně dlouho.
Jak to dopadlo nevím,  musel jsem odjet.
Je fakt, že na koloběžce měnit duši někde v terénu je nesmysl. Dá to dost
práce i v dílně na stole. Sundat to ještě jde, ale narvat tam zpátky 8.5"
plášť je porod. 10" se obouval daleko lépe.
Ventilek se musí převrtat, protože ten bezdušový má takovou gumovou těsnící
patku, kterou musíš do té díry narvat.

S pozdravem,
--
 Ales Filip