PC: CORELDRAW 2019 SE migrace pc / kde asi lezi konfiguracni soubory, klavesove zkratky atd. ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Říjen 22 09:57:36 CEST 2023

tak jsem premaznul celej adresar "\Roaming\Corel\DrawSE" a na prvni
pohled je to ok. sice nekam zmizelo prednastavene umisteni panelu s
nastroji, ale to uz je detail. definovat vsechny klavesove zkratky je
nocni mura i podle prispevku na netu :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice