PC: CORELDRAW 2019 SE migrace pc / kde asi lezi konfiguracni soubory, klavesove zkratky atd. ?

Lukac Michal Michal.Lukac na fstroj.uniza.sk
Neděle Říjen 22 00:08:28 CEST 2023

Zdravim, myslim ze toto by mohlo stacit c:\Users\XXXXXX\AppData\Roaming\Corel\
je to v uzivatelovi, cize ked sa vytvori novy uczivatel corel si to vsetko odznova vytvori, preoistotu si to mozete zalohovat.

Ale ked mi raz nieco blblo v corely uz nepamatam presne co zmazal som ten cely adresar a on si ho vytvoril opat.

m.