Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Říjen 22 09:31:25 CEST 2023

kdyby byla zavada treba protekajici napousteci ventil, tak by byl zas
clovek vdecnej za celonocni odcerpavani vody :-)
jasne, radeji meli dat to cidlo 2x(ani boeing ho nemel ?), doplnit
sirenu pro alarm atd.
bude to nejakej komprosmis mezi statistickou poruchovosti, cenou,
opravou v zaruce a moznosti se pojistit.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice