Re: kvíz na pátek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 20 21:32:24 CEST 2023

A nebyla to měřicí laboratoř na měření solárních panelů?
Ty se skutečně měří umělým osvitem definovaným halogenem. A ne stabilním
svitem, ale jenom zábleskem, aby se v průběhu měření nestačily diody
ohřát a neujely tak měřené parametry.
To jsou pak ty hodnoty, které se značí jako STC (Standard Test Conditions).
Je to v podstatě teoretické číslo, přesto zrovna toto jsou údaje, od
kterých se odvíjí všechno (včetně třeba i výšky dotace ;-) ).

PL