Re: kvíz na pátek

Pátek Říjen 20 20:19:28 CEST 2023

Jo, ale to už jsem někde viděl. Koketovali jsme s HE3DA, chtěli od nás
něco na měření baterek. Ale pak z toho rychle sešlo. Když jsme byli v
jejich kanclu (laboratoři) v Praze, měli tam solární panel a před ním
halogenové svítidlo. Připadalo mi to, že to mají nachystané na dotěrné
novináře :-)

Anděl