Re: návrh tiáků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 19 20:34:53 CEST 2023

Já mám zařízení v asi nejhnusnějším prostředí v jedné automotive
instalaci. Je jich tam 7 kusů.
Procesor v plastové škatulce. Nainstalovaný v rozvaděči, kde jsou kolem
mraky stykačů a měnič pro 120kW motor.
Všechno to jsou prvky ve velikosti, že když to člověku spadne na nohu,
tak mu jí to přerazí.
Je to aplikace, která běží 24/7, nejstarší od roku 2016.
Nesmí vypadnout, protože řeší dlouhodobé testování (třeba 14 dni v
tahu), a výpadkem by byl zneplatněn dost drahý test.

PL