Re: návrh tiáků

Čtvrtek Říjen 19 20:03:38 CEST 2023

Jen tak pro zajimavost, mam zarozeni s ESP32 co bylo vyvijeno pro
zakaznika s upravenym FW v rozvadeci pro mereni pulzu z elektromeru,
normalne na DIN liste mezi jisticema, napajeno je to ze site pres nejake
AC/DC trafo.
Bezi to 1,5 roku bez restartu, vcetne pripojeni k WiFi AP,  samotneho me
to neprestava prekvapovat, Cinani asi proste umi ;-)