Re: ponorne vyhrivani nadrzky na myti, objem cca 4l, hloubka 50mm na 35°C ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 19 06:07:25 CEST 2023

zatim jsem objednal celoponorne topeni pro akvarium(25W). nastavit jde
34°C a pisou max. 30l. potrebuju prihrivat 5l, tak to snad klapne :-)
https://exothobby.eu/cs/technika/63-celoponorne-topitko.html?search_query=14040+%09+&results=1#/97-typ-25_w
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65