RE: ponorne vyhrivani nadrzky na myti, objem cca 4l, hloubka 50mm na 35°C ?

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Středa Říjen 18 20:12:26 CEST 2023

Teď jsem měl v ruce ohřívač pro kuchaře na SousVide. Myslím že by to pro vás
šlo použít, možná bude problém s tím ponorem  - to vaření probíhá s vyšší
hladinou (u toho příkladu níže 11cm) ale je to dost drahé.
Koukněte na "vařič sous vide" - například:
https://www.klarstein.cz/Quickstick-Smart-Sous-Vide-varic-pumpa-3D-cirkulace
-20-95-C.html?gclid=EAIaIQobChMI0qeSvZiAggMV7JGDBx1cFwPLEAQYASABEgJCDPD_BwE

Zdravím
Láďa

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Wednesday, October 18, 2023 10:22 AM
To: HW-news
Subject: Re: ponorne vyhrivani nadrzky na myti, objem cca 4l, hloubka 50mm
na 35°C ?

On Wed, 18 Oct 2023, ajtservis wrote:

> hezky den.
> potreboval bych udrzovat teplou vodu(s jarem)  v myci nadrzce. je to
> plastovy boxik z ikea. naplneno na cca 4-5l a hloubka je 40-50mm.
> oplachuju v tam nejake dily houbickou a strasne me otravuje, si tu
> vodu chodit menit. ani ne tak kvuli spine jako ze vychladne. to
> rachani ve studeny vode je neprijemny, jeste vic nez ta prace :-).
> napadlo me, tam ponorit vyhrivani pro akvarka. na nekterych pisou
> "celoponorne". potrebuji to telisko ponorit vodorovne na dno nebo
> prichytit docasne uvnitr na bok pod hladinou. pozadovana teplota je
> [...]

Co koupit neco takoveho ? -

   https://www.tvproducts.cz/cz/detail/ohrivaci-box-na-jidlo-warmy-12v-230v

a vystlat ten spodek co hreje nejakym igelitem nebo tam posadit nadobu.

Akorat to hreje az na 80 takze pokud by se to nestacilo ochlazovat odparem
musela by se dam dodelat nejaka regulace. Ale myslim ze zhorseny prestup
tepla mezi ohrivacem a nejakou nadobou by to mohl srazit na pozadovanou
teplotu.