Re: návrh tišťáků

Neděle Říjen 15 00:54:20 CEST 2023

I když si taky sám navrhuju, tak v tomhle směru nejsem formálně odborně vzdělaný.
Nicméně už dost dávno mi někdo říkal, že 90 stupňů se nedělalo kvůli výrobě, protože
v tom vinglu se držela kyselina ("acid traps"), ale že kdo tím dnes (tj. už dávno)
argumentuje, tak o výrobě nic neví a jiné důvody v běžných případech nejsou. Jedině
že kdybych navrhoval něco pro velmi speciální záležitosti, jako jsou hodně vysoké
frekvence nebo vysoké napětí, ale že jinak parazitní kapacity a odrazy v rohu řešit
fakt nemusím a mám si to namalovat, jak se mi to bude líbít.

D.O.