Re: Řada reflektůrků mířících různým směrem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 10 21:00:34 CEST 2023

Mírné OT:
Nemáte prosím někdo vyzkoušené jak to svítí?
Jak rovnoměrně je pokrytá světelná stopa toho reflektoru?

Docela mě láká zkusit si koupit ten nejužší 8°.
Ve formátu diod XPH50 se dělají i výkonové UV LEDky.
Tak z toho udělat vzdálený světelný zdroj pro osvit PCB.
Ale to by mělo smysl jen pokud to pokrytí stopy bude aspoň trochu
rovnoměrné.

Díky.
PL