Re: Řada reflektůrků mířících různým směrem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 10 15:18:22 CEST 2023

No tohle nebude v trubce, ale na trubce. Tedy potřebuju tepelný
interface mezi "nakřivo" umístěnými rovnými DPS a kulatou trubkou. Možná
mezi to jenom rozmačkám alobalové kuličky:-)

PH

Dne 10.10.2023 v 12:39 Josef Dvoracek napsal(a):
> No, hliníkové bločky jsou většinou k dostání na dně šuplíků jako staré
> chladiče CPU, čipsetu, atp.
> Ale je mi jasný, že jste omezený prostorem v té trubce.

Původní dotaz: