Re: Rozdíly mezi měřáky Aeng 681, 682 a 683?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 6 00:39:14 CEST 2023

Tak už ho mám.

+ Default režim je Auto. Ne jen auto přepínání rozsahů, ale že sám
přijde na to, co chci měřit, cvakne relátkem a už měří. Prostě zapnu a
měřím, nic nepotřebuju mačkat:-) Zvlášť se zapíná akorát kapacita a
bezkontaktní detekce AC.
+ Obvykle zobrazuje dvě věci najednou a když není vhodná druhá věc, dá
tam teplotu:-)
+ Prozvánění sice není analogově rychlé, ale je asi nejrychlejší z
digitálně pomalých, takže to jde reálně používat. Jen se teda musí
zapnout ručně, z Auto to chvíli trvá.
+ Velký rozsah pozorovacích úhlů, takže asi vůbec nevadí že nemá
stojánek a šikmému stání by vadily kabely.
+ Velmi kontrastní, i když to se při větším úhlu zhorší. Ale jen na
úrovni estetiky, nikoli čitelnosti.
+ Samozřejmě to zobrazení do 6000

- Nic moc touch senzory. Ale moc to nevadí, když většinou stačí Auto:-)
- Svítilna dost slabá. Nejspíš 1 LEDka 30 mA.
- Nabíjení jen když použiju kabel A-C, z opravdovýho C nic.
Pokud je zaplej, stane se z něj i EMC test zdroje. U některých přepne na
Vac + Hz a zobrazí pracovní frekvenci zdroje:-)

Závěr: Asi do DDM koupím všechny 3 typy

PH