Re: [OT] kompresor z ledničky

Čtvrtek Říjen 5 11:45:02 CEST 2023

Ledničkové kompresory už mám dva. K tomu jednomu jsem připojil hadičku,
že s tím budu foukat auto a kolo. Jenže to furt plive olej a někde jsem
se dočet, že až ho to definitivně doplive, tak se ten kompresor nejspíš
zadře. Ale při tom táta měl taky ledničkový kompresor a foukal s tím
autu a olej to neplivalo. Tak nevím. No nakonec jsem za 7 stovek koupil
malý 12V kompresorek a přestal jsem to řešit. Taky jsem ledničkový
kompresor úspěšně používal jako vývěvu.

Anděl