Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Říjen 4 12:18:42 CEST 2023

Tryska ale nemá těsnit vůči Al bloku ale vůči té ocelové trubce kterou
prochází filament. Je to častá chyba. Tu ocelovou trubku je do Al bloku
potřeba zašroubovat tak hluboko aby se tryska dotáhla vůči ní a ne vůči
Al bloku. Správně má být mezi tryskou a Al blokem mezera cca 2 mm. Pak
je jisté že se tryska opřela o kónus v té ocelové trubce a ne o Al blok.
Někde jsem k tomu viděl názorné obrázky ale teď to nemůžu najít.

     Martin.