Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Říjen 4 11:47:30 CEST 2023

Možná dodám ještě jedu vec:
* netesnost trysky (*)

(*) Pokud jsem měl mosaznou tak ten se to hliníkového bloku při dotažení
"zakousla" a problém nebyl. Ale když jsem ji vyměnil za tvrdokov (tiskne to
s ní lepe) tak ať jsem ji utahoval jak chtěl tak buď netesnila hned nebo po
nějaké době. Už při šroubování do AL bloku se v něm dost kvrdlala. Pomohla
instalatérská teflonova páska, ale až asi na 2x pokus. Od té doby je klid.