Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 4 11:33:35 CEST 2023

On Wed, 4 Oct 2023, ok1uga na volny.cz wrote:

> To umytí je nutné před prvním použitím - pak už jen ta okena. Líh jsem
> nezkoušel - ale vyzkouším :-). Na isopropylu který dřív doporučoval Průša
> PETG ale nedrželo. Dnes už i Průša doporučuje okenu.
>
>     Martin.

Ono hodne zalezi na tom cim to utirate. Vzal jsem na WC ty papiry
na osouseni rukou a chyba - je v tom nejaky prasek/klouzek aby se
to od sebe oddelovalo a ten zustane na podlozce a pak to na ni nedrzi.
Kuchynske papirove uterky v roli jsou bez "pridavku" a vycisti to
dokonale. Myslim ze denaturovany lih nebo okena vyjdou nastejno.