OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 3 09:26:35 CEST 2023

Změřený to mám, vychází asi 25 % při 3 A a něco přes 30 při 4,5 A.
Hlavní porblém je, že část iontů z vnějších elektrod obejde vnitřní.
Pokud se v nové konstrukci tomuhle podaří zabránit, dá se očekávat nad 50 %.

Krátce po tý zdejší diskuzi jsem potkal ve výtahu týpky z firmy, co se
palivovejma článkama zabývá, tak jsem se zeptal, jak to s nima aktuálně
vypadá. Odpověď byla něco jako "no, pořád je to na hovno".

PH