OT: countryradio na 639 KHz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 3 01:50:21 CEST 2023

Jak se to u toho deskového pak separuje?
Čistě gravitačně, že vodík vyplní vršek balónu a kyslík spodem "vyteče" ven?

Až to budete dělat, tak by bylo hezké, kdybyste změřil spotřebu
elektriky a množství toho H2 (to by asi bylo jednodušší spíš spočítat z
úbytku vody, pokud tam nehrozí odpar).
Jako doplnění k naší nedávné debatě o efektivitě vodíkového pohonu.

Díky.
PL