[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 30 21:21:30 CET 2023

Iste, on to ten Nemec robil viacmenej tak ako vsetci, v prvom rade mu ide o
tu slavu.

Lenze cinania tomuto nerozumeju a nemaju ani tolko chochmesu na tie
okopirovane USBasp napisat "ukradli sme to z fischl.de". Ak by to robili,
pamatali by ste si meno toho Nemca, mal by tu slavu, pravdepodobne by
zazil uznanie, co si zasluzi, a mozno by mu z toho nieco nepriamo aj
kvaplo.

Ale po tejto skusenosti vie, ze z tohoto nie je slava (lebo tu zozali ti
dobri cinania) a tak sa proste venuje niecomu inemu, co ho bavi, a z coho
slava este moze byt.

A vedia to vsetci.

wek

PS. Do kelu, a vlastne co Vam konkretne brani sa na to vrhnut?