[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 21:08:35 CET 2023

Ne, nevím.
Jen si pamatuju, že je to Němec.
(snad se nepletu)

S tím, že z toho zřejmě nic neměl (kromě dobrého pocitu) samozřejmě souhlas.
Bude to podobné, jako když někdo nějaký projekt uvolní na Githubu a ten
se pak stane slavným a rozšířeným.
Třeba i tím, že to Číňan začne dělat ve velkém.

PL