[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 15:45:13 CET 2023

Ano, chce to trochu jiný styl myšlení.
Já jsem byl taky člověk, který programoval zásadně v assembleru (a to na
PC, ještě dneska
se v denní praxi používají programy, které jsem v assembleru 286 napsal
v roce 1998).
Taky jsem počítal takty a z toho odvozoval přesné časování a tak.

Dneska ale nové procesory vedou k jinému přístupu. Mají spoustu
výkonného HW, mají DMA.
Takže to chce změnu paradigmatu.
A uznávám, že to bolí, když pak člověk vidí tak trochu zbytečnost svých
starých znalostí.

PL